| Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Cromelnord¡c Admin
Nombre de missatges : 97 Registration date : 17/05/2008
| Assumpte: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dt Maig 20, 2008 12:18 am | |
| D'acord amb l'amable petició d'un usuari, indico aquest fòrum d'orientació. Al vostre servei.
Per tal d'instalar un avatar (podeu fer-ho en escassos cinc minuts), teniu dues alternatives generals:
1) Agafar-lo de la galeria (hi ha vàries pestanyes amb imatges; busqueu una mica entre les pestanyes).
2) Inventar-lo vosaltres mateixos, o agafar-lo d'internet, i aleshores agafar-lo com a vostre (us aviso que els màxims de longitud i altura no us permetran qualsevol avatar...).
Si no s'admeten avatars de qualsevol tamany (és a dir, avatars de massa tamany), és per respecte a la resta d'usuaris. Naturalment, el tamany és de màxims, no de mínims, no us heu de cenyir massa...
Per accedir a la zona d'avatars, feu el següent:
1) Des de la línea superior, accediu al vostre perfil des del vincle "perfils".
2) Un cop accedit a perfils, accediu a "avatar" des de la línea superior (cap al marge dret).
3) Un cop aquí, agafeu la imatge que més us agradi (des de la galeria, o feta de la vostra collita).
4) Un cop seleccionada la imatge, per tal de salvar-la, apreteu el boto de sota "trametre". (Ull! si sortiu d'aquí sense apretar aquest botó, la imatge desapareixerà i se us quedarà la anterior, si és que en teníeu alguna d'abans, o us quedareu sense cap imatge. Motiu: sense apretar el botó "trametre" no se us salvarà pas, o sigui que no badeu sisplau.).
Un cop fets tots aquests passos, hauríeu de tenir l'avatar sense problema.
Que us siguin útils aquestes instruccions!! Apa, fins aviat!! | |
|
| |
Carla
Nombre de missatges : 15 Registration date : 21/05/2008
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dc Maig 21, 2008 10:33 pm | |
| Quin avatar m'aconselleu? | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dc Maig 21, 2008 11:01 pm | |
| - Carla escrigué:
- Quin avatar m'aconselleu?
Per exemple, jo he vist un molt bonic d'un unicorn a la secció "animals"... | |
|
| |
Carla
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dc Maig 21, 2008 11:38 pm | |
| molt macu però m'agraden més els gats en tinc dos de mol macuus | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dj Maig 22, 2008 9:53 am | |
| - Carla escrigué:
- molt macu però m'agraden més els gats
en tinc dos de mol macuus Tu tens dos gats, Carla?? Com jo!! Quina casualitat!! Els meus es diuen Blondy i Blacky, i són un encant. Si vols et puc passar una auca que he escrit d'ells... | |
|
| |
Carla
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dj Maig 22, 2008 5:10 pm | |
| | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dj Maig 22, 2008 5:17 pm | |
| - Carla escrigué:
- siii moltes gràcies
Dit i fet, carinyo. Aquí tens l'auca del Blondy i Blacky. Espero que t'agradi. Petonets!! | |
|
| |
INFERNAL STREETPUNK
Nombre de missatges : 17 Registration date : 23/05/2008
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dv Maig 23, 2008 9:06 pm | |
| Que bé que escrius Crom! | |
|
| |
Laura
Nombre de missatges : 23 Registration date : 20/05/2008
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dv Maig 23, 2008 9:22 pm | |
| Cromo Cabron espanya es tu nazion
Editat per darrera vegada per Laura el Ds Maig 24, 2008 10:34 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dv Maig 23, 2008 9:38 pm | |
| | |
|
| |
Victor-SB
Nombre de missatges : 6 Ubicació : Lleida Lleidatana! Registration date : 24/05/2008
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Ds Maig 24, 2008 10:24 pm | |
| | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dg Maig 25, 2008 9:30 am | |
| - Laura escrigué:
- Cromo Cabron espanya es tu nazion
1) Espanya no és la meva nació (o, almenys, no perquè jo ho esculli voluntàriament). 2) De cabró res. 3) Com persisteixis a insultar-me, puc adoptar mesures contra tu. Avisat quedes. Sisplau, una mica de capteniment. | |
|
| |
Carla
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dg Maig 25, 2008 4:39 pm | |
| crom la foto d'avatar ets tu fent cosplay d'elvis? | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. Dg Maig 25, 2008 4:58 pm | |
| - Carla escrigué:
- crom la foto d'avatar ets tu fent cosplay d'elvis?
Elvis? Jo pensava que era el Fordfarlane aquest... No, la imatge de l'avatar no té res a veure amb mi mateix... però mira... ara em dóna per posar-ne una altra. Canviar és bo. Salut, nois!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. | |
| |
|
| |
| Com instalar un avatar als fòrums de La Stoa. | |
|