Terrik Invitat
| Assumpte: Per fi una stoa democratica. Dl Maig 19, 2008 2:43 pm | |
| Gracies Crom per fi sembla que a la stoa regna la calma i no els malrotllos . Per fi es pot parlar de filosofia ,d'una manera pudica i civica sense malentesos ni acusacions. Fa anys que et segueixo Crom ,espero en candeletes sempre els teus articles petonets i cuida't |
|
Cromelnord¡c Admin
Nombre de missatges : 97 Registration date : 17/05/2008
| Assumpte: Re: Per fi una stoa democratica. Dl Maig 19, 2008 3:01 pm | |
| - Terrik escrigué:
- Gracies Crom per fi sembla que a la stoa regna la calma i no els malrotllos .
Per fi es pot parlar de filosofia ,d'una manera pudica i civica sense malentesos ni acusacions.
Fa anys que et segueixo Crom ,espero en candeletes sempre els teus articles
petonets i cuida't Sí, la situació social en La Stoa està més tranquila ara que en altres temps... I jo, molt content d'això. M'agrada veure que tinc un fan... Faré els possibles per no decepcionar-te, Terrik. Una abraçada a tots!! | |
|
Victor-SB
Nombre de missatges : 6 Ubicació : Lleida Lleidatana! Registration date : 24/05/2008
| Assumpte: Re: Per fi una stoa democratica. Ds Maig 24, 2008 10:33 pm | |
| - Cromelnordic escrigué:
- Una abraçada a tots!!
Graciesss | |
|
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: Per fi una stoa democratica. Dg Maig 25, 2008 9:17 am | |
| | |
|
Barretinaire
Nombre de missatges : 5 Ubicació : aïllada però al centre de tot. Registration date : 17/05/2008
| Assumpte: Re: Per fi una stoa democratica. Dg Maig 25, 2008 5:28 pm | |
| Una pregunta, Victor-SB, el SB prové de SaBadell o prové dels teus llinatges? és una cosa que me l'he preguntat tot sovint. | |
|
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: Per fi una stoa democratica. Dg Maig 25, 2008 6:07 pm | |
| - Barretinaire escrigué:
- Una pregunta, Victor-SB, el SB prové de SaBadell o prové dels teus llinatges? és una cosa que me l'he preguntat tot sovint.
Et respondré parcialment la pregunta. No, l'expressió "SB" del seu nick es refereix al seu cognom. Jo sé quin és el seu cognom, però, sense permís previ del Víctor, prefereixo no revelar-lo. (Qui es pensi que no me'l sé realment, allà ell.). Per tant, és el seu cognom. És la resposta, almenys en part... Ja he dit la meva. Salut!! | |
|
Victor-SB
Nombre de missatges : 6 Ubicació : Lleida Lleidatana! Registration date : 24/05/2008
| Assumpte: Re: Per fi una stoa democratica. Dg Maig 25, 2008 6:10 pm | |
| Aveure si es veritat si te'l saps ....diga'l | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Per fi una stoa democratica. | |
| |
|