Fòrums de La Stoa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrums de La Stoa

Sigues benvingut als fòrums de La Stoa!! Participa i colabora en fòrums i enquestes. Per pietaaaat!!!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 [b]Filosofia en la poesia.[/b]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
aneguet_lleig




Nombre de missatges : 2
Age : 32
Ubicació : Eivissa
Registration date : 19/05/2008

[b]Filosofia en la poesia.[/b] Empty
MissatgeAssumpte: [b]Filosofia en la poesia.[/b]   [b]Filosofia en la poesia.[/b] EmptyDl Maig 19, 2008 7:15 pm

L'altre dia tot llegint un llibre de poesies catalanes el qual m'encanta, vaig posar-me a reflexionar sobre elles...

Podem trobar-hi filosofia entre els versos? Molta poesia parla de l'amor, de la mort, de la pàtria... Són temes molt recurrits pels filòsofs del llarg del temps.

Vosatros que n'opineu de tot això?



PS: És el meu primer missatge, sóc l'aneguet_lleig. adéééu!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/k0tika
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

[b]Filosofia en la poesia.[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Filosofia en la poesia.[/b]   [b]Filosofia en la poesia.[/b] EmptyDl Maig 19, 2008 10:10 pm

aneguet_lleig escrigué:
L'altre dia tot llegint un llibre de poesies catalanes el qual m'encanta, vaig posar-me a reflexionar sobre elles...

Podem trobar-hi filosofia entre els versos? Molta poesia parla de l'amor, de la mort, de la pàtria... Són temes molt recurrits pels filòsofs del llarg del temps.

Vosatros que n'opineu de tot això?



PS: És el meu primer missatge, sóc l'aneguet_lleig. adéééu!!!

Benvingut, aneguet lleig, als fòrums forocatalans de Miarroba. Espero que t'hi trobis a gust...

A veure. Abans de respondre't la teva pregunta, et diré que filosofia és, tal i com jo ho entenc (i de filosofies n'he llegit moltes), especulació, teoria, pensament d'opinió.

Jo penso que filosofia és tota cosa que és oposada al dogma. Per això, la ciència i la religió, que ja són 80% dogma, són oposats a la filosofia.

Respecte a les poesies catalanes, doncs homeee... ¿Encara que no fossin filosofia, hi ha poesies catalanes, que jo he llegit, que són molt bones, eh?

Hi ha coses bones que no són filosofia...

Però si vols la meva opinió, mira, doncs sí: trobo que sí que són filosofia.

Pensa que de filòsofs n'hi ha de molts tipus: des dels presentables neoplatònics al juerguista Demòcrit o el "descregut" Nietzsche; i no parlem dels filocínics, que es pixaven on volien...

Sí, els poetes catalans són un estil de filosofia ètico-moral; afirmo que sí que ho són.

Ara disculpa, no em trobo molt fi com per escriure... Però ja anirem forumejant. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
 
[b]Filosofia en la poesia.[/b]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrums de La Stoa  :: Filosofia, cultura i saber :: Filosofia-
Canviar a: