| pagina web de musica catalana molt interessant! | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Laura Invitat
| Assumpte: pagina web de musica catalana molt interessant! Dt Maig 20, 2008 4:47 pm | |
| Espero que tots els stoers la gaudiu!!
Mes de 200 bandes en catalá .
Petons i sort
(per cert crom per a quan el llibre.....)
CHAU |
|
| |
Laura Invitat
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dt Maig 20, 2008 4:48 pm | |
| aBANS NO sortia l'adreça.
|
|
| |
Cromelnord¡c Admin
Nombre de missatges : 97 Registration date : 17/05/2008
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dt Maig 20, 2008 4:50 pm | |
| Mira carinyo, et diré...
1) El teu vincle d'aquesta web catalana no l'hem rebut. Et faria res penjar-lo correctament?
2) El meu llibre? Ai, ai, ai... Com que ningú regala diners a ningú, i com que cap editorial me'l vol penjar gratis, haurà d'esperar a que tingui feina fixa... Dit tot això, potser trigarà alguns anys... Jo ja faig el possible per tenir feina, però va per llarg...
Petonets!! | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dt Maig 20, 2008 4:50 pm | |
| - Laura escrigué:
- aBANS NO sortia l'adreça.
Penja un nou fòrum i, aquest cop, penja l'adreça, sisplau bufona... | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dg Maig 25, 2008 2:29 pm | |
| Ara ja sé que la Laura és el Vitraka mal enmascarat promocionant-se a sí mateix... | |
|
| |
Carla
Nombre de missatges : 15 Registration date : 21/05/2008
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dg Maig 25, 2008 4:37 pm | |
| no, conec la laura i en vitraka i se que no són la mateixa persona, també sé que hem falten accents, ho poso per si no ho notes cromi | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dg Maig 25, 2008 4:55 pm | |
| - Carla escrigué:
- no, conec la laura i en vitraka i se que no són la mateixa persona, també sé que hem falten accents, ho poso per si no ho notes cromi
I aleshores, em vols explicar perquè la tal Laura té en el seu perfil el correu electrònic d'en Vitraka? Tot això és molt extrany... | |
|
| |
Carla
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dg Maig 25, 2008 5:01 pm | |
| ja t'he dit que es coneixen, ella no té correu i en vitraka li devia deixar. | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dg Maig 25, 2008 5:02 pm | |
| - Carla escrigué:
- ja t'he dit que es coneixen, ella no té correu i en vitraka li devia deixar.
¿I perquè t'haig de creure, em pregunto jo? No. Mantinc el meu dubte. Dóna'm més informació... | |
|
| |
Carla
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dg Maig 25, 2008 5:03 pm | |
| | |
|
| |
Cromelnord¡c Admin
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dg Maig 25, 2008 5:06 pm | |
| - Carla escrigué:
- vols les meves mides?
Les teves mides? Què vols dir? És alguna espècie de prova com per demostrar que Laura no és Vitraka? | |
|
| |
Fo
Nombre de missatges : 4 Registration date : 19/05/2008
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! Dg Maig 25, 2008 5:07 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: pagina web de musica catalana molt interessant! | |
| |
|
| |
| pagina web de musica catalana molt interessant! | |
|