Fòrums de La Stoa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrums de La Stoa

Sigues benvingut als fòrums de La Stoa!! Participa i colabora en fòrums i enquestes. Per pietaaaat!!!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Ara que en Crom ja no mana

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Plom el Nòrdic

Plom el Nòrdic


Nombre de missatges : 3
Registration date : 25/05/2008

Ara que en Crom ja no mana Empty
MissatgeAssumpte: Ara que en Crom ja no mana   Ara que en Crom ja no mana EmptyDg Maig 25, 2008 7:50 pm

Ara que ja no patim la censura d'en Crom invito al nou administrador, el M.H. Senyor Víctor-SB, a que obri un subfòrum en que poguem parlar d'aquest simpàtic personatge, i on ell es pugui defensar.

Així els errefekaires que no vulguin haver de patir-lo no ho hauran de fer (a la RFC no hi serà) i en canvi els que disfrutem xerrant amb ell podrem fer-ho.

És essencial que en Crom tingui un compte al fòrum, perquè sinó aquest perd tot el seu encant. Tot i així ni se us acudeixi fer-lo moderador, no em vull ni imaginar les barrabassades que faria al més pur estil Goebbels (sense ofendre a en Vibrantic o a qualsevol nazi que ens llegeixi).
Tornar a dalt Ir abajo
Plom el Nòrdic

Plom el Nòrdic


Nombre de missatges : 3
Registration date : 25/05/2008

Ara que en Crom ja no mana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ara que en Crom ja no mana   Ara que en Crom ja no mana EmptyDg Maig 25, 2008 9:03 pm

http://forum-stoer.forocatalan.com/index.htm
Tornar a dalt Ir abajo
Barretinaire




Nombre de missatges : 5
Ubicació : aïllada però al centre de tot.
Registration date : 17/05/2008

Ara que en Crom ja no mana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ara que en Crom ja no mana   Ara que en Crom ja no mana EmptyDl Maig 26, 2008 9:28 pm

Ostres, em sembla que he fet tard a la cita,
que ha passat aqui? el darrer cop que vaig entrar tot estava en ordre Shocked

Sou de la RFC? Al·lucinant, o com diem a les illes (espantosel·lo).


I ara que passarà aqui? que penseu fer? el fòrum tot i que estigui "ownejat" (es diu així?) segueix funcionant, allò que és, senzillament una bandera per marcar que domineu això?

Fotre, si que en sabeu d'informàtica, però... però estic sense paraules. Quan sapiga que dir ja tornaré a fer un discurs i deixar caure la meva opinió de la forma més correcta, educada i diplomàtica de la que sigui capaç.

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Barretinaire




Nombre de missatges : 5
Ubicació : aïllada però al centre de tot.
Registration date : 17/05/2008

Ara que en Crom ja no mana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ara que en Crom ja no mana   Ara que en Crom ja no mana EmptyDl Maig 26, 2008 9:44 pm

Ja se que dir, aquest fòrum no tenia pas cap intenció de ser dictatorial i totalitari, tot al contrari, si no m'havia enganyat, cosa que no crec que fós el cas, en Crom tenia intencions de que aquest fòrum fós més democràtic, un lloc on les decisions no fossin preses solament per ell sinó per més gent, tot un seguit de moderadors per tal de prendre en conjunt les decicions més importants d'aquest fòrum.
Fins i tot haurieu pogut presentar-vos-hi i ésser moderadors d'aquí, tot i que he d'admetre que per part vostra, imagino que tindrà més mèrit fer sabotatge, Jo tansols intento no ficar-me amb ningú i ser correcte. Agrairia que s'actués per aquesta mateixa línea. Dit això, no tinc gaire més cosa a dir.

Atentament, Barretinaire.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ara que en Crom ja no mana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ara que en Crom ja no mana   Ara que en Crom ja no mana Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ara que en Crom ja no mana
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» T'aviso Crom
» Crom el gran filosof
» Crom necessito la teva ajuda

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrums de La Stoa  :: Filosofia, cultura i saber :: Filosofia-
Canviar a: