Fòrums de La Stoa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrums de La Stoa

Sigues benvingut als fòrums de La Stoa!! Participa i colabora en fòrums i enquestes. Per pietaaaat!!!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 PRESENTACIONS.

Ir abajo 
+2
Victor-SB
Barretinaire
6 participantes
AutorMissatge
Barretinaire




Nombre de missatges : 5
Ubicació : aïllada però al centre de tot.
Registration date : 17/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDs Maig 24, 2008 9:44 pm

Hola a tots els membres dels Fòrums de La Stoa. Com bé ja sabreu, aquest és un fòrum d'opinió i debat en el qual es tracten temes variats tot passant per la filosofia o l'actualitat dels Països Catalans sense oblidar mai alguns tocs d'humor i confiança entre els usuaris que formen aquesta petita gran família.

Com és corrent i no ha de ser d'altra manera, trobarem membres de tots els colors possibles, així i tot, amb el respecte i amb la tolerància que sabrem impartir en aquest espai, estic convençut de que arribarem ben lluny tot tinguent un bon gust de boca al passar per ací.

Però jo ara penso, quina millor manera de conviure en aquest espai que tinguent confiança entre els usuaris d'aquest mateix?. Bé doncs, proposo anar-nos coneixent aprofitant aquest fil obert per no descuidar presentar-nos. Començaré jo, ja que obro fil.

Sóc un jove usuari varó. Em coneixen per Barretinaire com bé em faig conèixer per tota La Stoa. Sóc illenc i propietari d'un humil blog a internet (www.sabarretinavermella.blogspot.com). M'agrada navegar (per la mar i per internet), viatjar, i disfrutar del màxim de possibilitats que ofereix la terra on visc en tots els seus sentits. Sóc estudiant i aspiro a arribar a ser filòleg de català.

Ara aqui, us dono la paraula a tots els que tingueu alguna paraula a dir tot recordant que el respecte és un gran bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Victor-SB

Victor-SB


Nombre de missatges : 6
Ubicació : Lleida Lleidatana!
Registration date : 24/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDs Maig 24, 2008 10:42 pm

Hola Barretinaire!! em coneixes?!! jo et conec perquè em vas enviar un MP al fòrum de la RFC demanant que no saboteges la Stoa, i en efecte no et vaig fer cas Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Laura




Nombre de missatges : 23
Registration date : 20/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDs Maig 24, 2008 10:44 pm

Puta Stopa afro
Tornar a dalt Ir abajo
INFERNAL STREETPUNK

INFERNAL STREETPUNK


Nombre de missatges : 17
Registration date : 23/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDg Maig 25, 2008 1:07 am

Barretinaire aquest no és un fòrum per debatre seriosament. Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDg Maig 25, 2008 9:14 am

Victor-SB escrigué:
Hola Barretinaire!! em coneixes?!! jo et conec perquè em vas enviar un MP al fòrum de la RFC demanant que no saboteges la Stoa, i en efecte no et vaig fer cas Smile

Quin pocavergonya estàs fet, Víctor-SB...
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDg Maig 25, 2008 9:15 am

INFERNAL STREETPUNK escrigué:
Barretinaire aquest no és un fòrum per debatre seriosament. Cool

Al contrari, aquest és un fòrum per parlar lliurement i de forma variada. En Barretinaire pot parlar així si vol.
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDg Maig 25, 2008 9:23 am

Ara em presentaré jo a mi mateix.

Marc Corbera, alias Crom el nòrdic. Vaig prendre la decisió de fer-me filòsof als 19 anys, i vaig conèixer el Racó Català als 24 anys. La meva trobada amb el Racó va convencer-me per dedicar-me al catalanisme i a la política (poc després decidia fer-me membre d'ERC).

Sóc un jove introvertit (no m'avergonyeix ser-ho, perquè ningú m'obliga a ser extrovertit ni que vulgui). M'agrada molt escriure sempre que puc.

La data aproximada de naixement del que seria el meu portal va ser el 10 de setembre de 2003 (si us fixeu, l'ahir de la diada de Catalunya).

Les noies m'agraden amb el pel recollit (curiós, oi?), que tinguin un aspecte atlétic (tot i que també hi ha gordetes molt atractives) i preferiblement que rondin una mica més de la meva edat.

Ja he dit prou.

Per cert, dedico aquesta definició de mi mateix als meus bons Endsi i Ander, dos grans stoers.
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDg Maig 25, 2008 9:25 am

Ah, no ens n'oblidem. El Barretina és candidat a moderador dels fòrums stoers. Us recomano votar-lo a favor. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Plom el Boring

Plom el Boring


Nombre de missatges : 13
Registration date : 18/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDg Maig 25, 2008 10:57 am

Cita :
Les noies m'agraden amb el pel recollit (curiós,
oi?), que tinguin un aspecte atlétic (tot i que també hi ha gordetes
molt atractives) i preferiblement que rondin una mica més de la meva
edat.

Això a mi em sona a transvestits flower
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. EmptyDg Maig 25, 2008 12:29 pm

Stoer escrigué:
Cita :
Les noies m'agraden amb el pel recollit (curiós,
oi?), que tinguin un aspecte atlétic (tot i que també hi ha gordetes
molt atractives) i preferiblement que rondin una mica més de la meva
edat.

Això a mi em sona a transvestits flower

Quines opinions que tens...
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Contenido patrocinado





PRESENTACIONS. Empty
MissatgeAssumpte: Re: PRESENTACIONS.   PRESENTACIONS. Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
PRESENTACIONS.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrums de La Stoa  :: Categoria general (tots els temes) :: General de La Stoa-
Canviar a: