Fòrums de La Stoa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrums de La Stoa

Sigues benvingut als fòrums de La Stoa!! Participa i colabora en fòrums i enquestes. Per pietaaaat!!!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. Empty
MissatgeAssumpte: Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau.   Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. EmptyDs Maig 24, 2008 12:04 am

El temps passa, i tots som solitaris en aquest negoci...

Que s'enteri bé la gent del Forumstoa; he decidit enterrar la hostilitat contra el Vitraka. No m'és actualment una persona molt grata, però tampoc un non-grat que no el pugui ni veure; en tot cas, ja no l'atacaré més.

Crec que no va ser gens apropiat que Vitraka posés la propaganda aquella a Catalunya ràdio, però els delictes prescriuen amb el temps... Prefereixo oblidar allò...

Fins que no em torni a donar nous motius (espero que no!), el Vitraka ja no li faré més atacs ni res d'això (la veritat és que feia temps que no l'atacava per a res... però fins avui mateix no se m'havia passat la fòbia).

Espero que amb el temps en Víctor-SB també senti el mateix per ell... però, en el cas del Víctor-SB, les hostilitats que jo sento per ell continuen... Si ell prometés no atacar més La Stoa, però com que no ho ha promès pas...

Res, res. Enterrada la destral de guerra per al Vitraka. Ara falta que d'altres s'ho mereixin, però diu el refrany que tot arriba... Esperem que sí.

Ja ho sabeu, forumistes de La Stoa. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
INFERNAL STREETPUNK

INFERNAL STREETPUNK


Nombre de missatges : 17
Registration date : 23/05/2008

Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau.   Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. EmptyDs Maig 24, 2008 4:31 am

CROMOficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. AcuerdoVITRAKA
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau.   Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. EmptyDs Maig 24, 2008 4:54 am

INFERNAL STREETPUNK escrigué:
CROMOficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. AcuerdoVITRAKA

Quieto parao!!

He dit "la fi de les hostilitats", i no "el reinici de l'amistat".

A més, he remarcat que en Vitraka no em cau molt bé (i és que trobo difícil que mai em caigui, o em torni a caure, molt bé...).

Però els enemics de què serveixen?

He declarat la fi de les hostilitats. La mantinc. Espero que valgui la pena i que no la hagi de retirar en el futur. En tot cas, ja ho veurem. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Contenido patrocinado





Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau.   Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau. Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Oficial. Declaro la fi de les hostilitats contra el Vitraka; arriba la pau.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» A favor o en contra ?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrums de La Stoa  :: Categoria general (tots els temes) :: General de La Stoa-
Canviar a: