Fòrums de La Stoa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrums de La Stoa

Sigues benvingut als fòrums de La Stoa!! Participa i colabora en fòrums i enquestes. Per pietaaaat!!!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític?

Ir abajo 

Vols que en Barretina sigui moderador dels fòrums externs de La Stoa?
Sí.
Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Vote_lcap80%Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Vote_rcap
 80% [ 4 ]
Blanc.
Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Vote_lcap20%Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Vote_rcap
 20% [ 1 ]
Vots Totals : 5
 
Sondeo cerrado

AutorMissatge
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Empty
MissatgeAssumpte: Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític?   Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? EmptyDg Maig 18, 2008 11:19 am

Benvolguts stoers,

Abans que res, benvingut a aquest nou fòrum de recent creació.

Durant varis dies, als fòrums de Miarroba (anunciat pels articles de La Stoa), va haver-hi el període de precandidatura al càrrec de moderador electe.

Es podia presentar tothom que complís només dues condicions: estar sempre registrat com a usuari de fòrums, i prometre respectar les normes de La Stoa (actualment escrites en part).

Doncs bé: durant el període de precandidatura, només en Barretina es va presentar (vaig tenir por que un candidat frikie volgués sortir com a candidat, i pogués acabar fent la murga, però al final els frikies no van moure fitxa al respecte).

Com que en Barretina és candidat únic, li tocarà la totalitat dels escons del parlament (no és broma, jo li dic "parlament stoer") dels 99 escons. (Els escons sempre han de ser per a algun candidat, no poden quedar vacants.). Així per dir-ho, en Barretina tindrà al seu càrrec un parlament unipersonal. I, al ser candidat únic, no tindrà ningú amb el càrrec ni d'opositor ni de conseller. (¿Quin xollet, oi?).

No obstant, abans que sigui "investit" com a moderador, se'l sotmetrà a referèndum no vinculant. Es preguntarà a tots els votants (la norma és: qui s'abstingui no existeix), si donen suport a Barretina o si es mantenen en blanc.

Com que en Barretina és candidat únic, i com que el càrrec de moderador no pot quedar vacant, no existirà la opció de votar que no (si existís aquesta opció, hi hauria d'haver la opció d'arriscar-se a que el lloc de moderador quedés desert..). En canvi, es podrà votar en blanc com a expressió que el candidat "pot passar, però sense el meu suport explícit".

Els vots en blanc significaran només una expressió de menys força moral. Res més que això.

L'elecció durarà fins el 28 d'aquest mes de maig. Aleshores, serà tancada, i veurem quant de suport obté en Barretina; no obstant, fos quin fos el resultat, serà inevitable que quedi com a moderador (durant els 8 mesos que durarà el càrrec, d'acord amb les normes).

Espero (i us recomano) el vostre vot de suport a en Barretina. Jo votaré a favor. Salut!!


Editat per darrera vegada per Cromelnordic el Dv Maig 23, 2008 7:24 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Terrik
Invitat




Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític?   Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? EmptyDl Maig 19, 2008 12:04 pm

Crom crec que aquesta web te prou amb un moderador.
Endavant crom farao
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític?   Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? EmptyDl Maig 19, 2008 1:22 pm

Terrik escrigué:
Crom crec que aquesta web te prou amb un moderador.
Endavant crom farao

Hola Terrik. Benvingut als meus fòrums.

Parlem-ne.

Jo crec (per motius que si vols t'explico) que és convenient que aquesta web tingui un moderador i un administrador.

Ara mateix no té "un moderador". Amablement, et corregeixo: té un administrador i ni un sol moderador.

Jo crec que seria bo tenir un moderador que fos avalat pel poble.

Crec que no és bo que cap web, cap web, estigui en mans d'una sola persona. Pluripersonalitzar les webs és bo. Pluripersonalitzar té riscos i advantatges, mira... però jo sóc de la opinió que és bo pluripersonalitzar l'administració i la moderació de totes les webs, tot i que sóc conscient dels riscos que té aquesta forma d'actuar.

A més, al crear un moderador electe (jo sóc un administrador monàrquic que vol tenir un moderador electe) li dóna la sensació al poble que no som una dictadura pura, que tenim una part democràtica, que el poble compta per alguna cosa.

Però Terrik, no obstant, respecto les teves opinions. Si més gent pensés com tu, que aquests fòrums hauríen de ser monopersonals, m'ho hauria de pensar... Però, per ara, amb tots els respectes, només tu, només tu dius de viva veu que penses això.

¿La resta dels usuaris que sou i que vindreu pensen com tu? A veure...

En tot cas, Terrik, sincerament, gràcies per opinar. (¡Si la gent no tingués dret a opinar, malament rai!).

Apa, salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític?   Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? EmptyDl Maig 19, 2008 3:11 pm

Benvolguts amics d'aquest fòrum (de moment som pocs), com a administrador del fòrum i administrador de La Stoa, us recomano que voteu favorablement en aquesta enquesta pel Barretina. lol!

En Barretina és un company meu del msn (en el meu cas amsn), és un home simpatitzant de La Stoa, i promet participar activament en el fòrum.

Us demano que el reforceu amb el vot favorable.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític?   Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? EmptyDc Maig 21, 2008 11:22 pm

M'ha anunciat el candidat a moderador (via messenger) que el divendres penjarà un curt (o potser no tant curt) planning sobre la seva candidatura (no ho farà abans per responsabilitats d'estudi). Així, sabreu una mica més quins són els seus objectius com a candidat. I us sentireu més motivats a votar a favor, espero...

Us recomano esperar un poc temps fins tenir aquest discurs. Aleshores, podreu votar amb una mica més de coneixement de causa. Ok??

Vinga, salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Contenido patrocinado





Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític?   Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Eleccions per a moderador. Vols que Barretina sigui moderador, o fas vot blanc crític?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrums de La Stoa  :: Categoria general (tots els temes) :: General de La Stoa-
Canviar a: