Fòrums de La Stoa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrums de La Stoa

Sigues benvingut als fòrums de La Stoa!! Participa i colabora en fòrums i enquestes. Per pietaaaat!!!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 filòsof preferit

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Carla

Carla


Nombre de missatges : 15
Registration date : 21/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDj Maig 22, 2008 6:48 pm

Doncs només per saber qui és el vostre prefèrit, amb qui gaudiu més amb els seus textos Very Happy

Per exemple a mi m'agrada molt en Salvador Paniker per les seves teories i que a més és català afro
Tornar a dalt Ir abajo
Plom el Boring

Plom el Boring


Nombre de missatges : 13
Registration date : 18/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDj Maig 22, 2008 6:58 pm

El meu preferit és sense cap mena de dubte Aristòtil, a veure que diu en Crom, em deleixo per conèixer el seu filòsof preferit.
Tornar a dalt Ir abajo
Fo

Fo


Nombre de missatges : 4
Registration date : 19/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDj Maig 22, 2008 7:29 pm

Parmènides, lo trobo molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Laura




Nombre de missatges : 23
Registration date : 20/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDj Maig 22, 2008 8:25 pm

Lastora es merda i el cromo un pd


Editat per darrera vegada per Laura el Dg Maig 25, 2008 11:51 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDj Maig 22, 2008 8:38 pm

Quan has llegit tantíssims filòsofs, et costa de dir quin és el teu preferit...

Però per dir només un, diria: Hegel. És un filòsof interessant, molt influent, i té molt de material aprofitable tant per l'esquerra filosòfica com per la dreta filosòfica. Té paralelismes tant amb Gòrgies com amb Aristòtil. Crec que la gent coneix poc Hegel, o si el coneix, no s'adonen bé del seu potencial; sic...

Quan era adolescent, el meu preferit era Nietzsche; ara ja no, però Nietzsche sempre serà un filòsof que em mereix bastant de respecte.

Apart de Nietzsche i Hegel, em causen molt d'interès alguns com Epicur, alguns sofistes, Zenó de Citium, Averroes, etcetra.

Cal dir que un dels motius pels quals prefereixo un filòsof més que un altre, és pel seu interès per a portar material; és a dir, perquè m'entengueu, les possibilitats de desenvolupament que té la seva filosofia. Un filòsof tancat, de poc material, o bé que tingui la doctrina tant definida ella mateixa que dongui poc marge a un desenvolupament, probablement m'interessi menys que un altre amb més... amb més potencial. ¿Em faig entendre?

Ja he dit la meva. Salutacions gent!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Laura




Nombre de missatges : 23
Registration date : 20/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDj Maig 22, 2008 10:36 pm

Cromelnordic escrigué:
Quan has llegit tantíssims filòsofs, et costa de dir quin és el teu preferit...

Però per dir només un, diria: Hegel. És un filòsof interessant, molt influent, i té molt de material aprofitable tant per l'esquerra filosòfica com per la dreta filosòfica. Té paralelismes tant amb Gòrgies com amb Aristòtil. Crec que la gent coneix poc Hegel, o si el coneix, no s'adonen bé del seu potencial; sic...

Quan era adolescent, el meu preferit era Nietzsche; ara ja no, però Nietzsche sempre serà un filòsof que em mereix bastant de respecte.

Apart de Nietzsche i Hegel, em causen molt d'interès alguns com Epicur, alguns sofistes, Zenó de Citium, Averroes, etcetra.

Cal dir que un dels motius pels quals prefereixo un filòsof més que un altre, és pel seu interès per a portar material; és a dir, perquè m'entengueu, les possibilitats de desenvolupament que té la seva filosofia. Un filòsof tancat, de poc material, o bé que tingui la doctrina tant definida ella mateixa que dongui poc marge a un desenvolupament, probablement m'interessi menys que un altre amb més... amb més potencial. ¿Em faig entendre?

Ja he dit la meva. Salutacions gent!

Jo crec que quan publiquis lo teu llibre hi haura un abans i un despres en la filososfia mundial.

Podriam comencar una campanya per recollir diners pel teu llibre. study
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDj Maig 22, 2008 11:23 pm

Laura escrigué:
(...)

Jo crec que quan publiquis lo teu llibre hi haura un abans i un despres en la filososfia mundial.
Podriam comencar una campanya per recollir diners pel teu llibre. study

1) Quantes esperances tens amb mi!! Ja m'agradaria tot això ja... mai se sap... En fi, ja ho veurem.

2) Una colecta pel meu llibre? Seria fenomenal!! Ho podria invertir en pagar-me la primera edició... No, no, jo ho dic molt seriosament, seria una forma d'invertir-ho que podria fer perfectament, ja ho crec. Si vols fer aquesta colecta, ho podria repensar, obrir un compte a Paypal... No obstant, amb tots els respectes per aquesta idea que t'agraeixo, penso que potser caldria esperar una mica abans de fer la colecta, per aposentar la meva popularitat... Paciència. Wink

Salut penya!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Laura




Nombre de missatges : 23
Registration date : 20/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDv Maig 23, 2008 1:23 am

Crec que per augmentar la teva popularitat et cal participar en mes forums catalans com la RFC O DEUVOSGUARD queen
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDv Maig 23, 2008 9:06 am

Laura escrigué:
Crec que per augmentar la teva popularitat et cal participar en mes forums catalans com la RFC O DEUVOSGUARD queen

En la RFC hi ha molt mal clima contra mi. No crec que mai torni, però mai se sap...

Deuvosguard? Per ara, i fins dintre d'alguns dies, estic exiliat per una promesa electoral. Ja tornaré l'1 de juny.
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Plom el Boring

Plom el Boring


Nombre de missatges : 13
Registration date : 18/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDv Maig 23, 2008 3:57 pm

Ostres Crom en saps un munt de filosofia. Basketball Si m'ho permets a partir d'ara passes a ser el meu ídol enlloc del Stiffler d'American Pie.

Visca la filosofia, visca la Stoa i Visca en Crom.

Segueix així, líder! bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDv Maig 23, 2008 7:21 pm

Stoer escrigué:
Ostres Crom en saps un munt de filosofia. Basketball Si m'ho permets a partir d'ara passes a ser el meu ídol enlloc del Stiffler d'American Pie.

Visca la filosofia, visca la Stoa i Visca en Crom.

Segueix així, líder! bounce

Neutral Neutral

Doncs sí que tinc potencial d'audiència...

En fi, a veure si puc aconseguir que els meus escrits i colaboracions en el fòrumstoa t'agradin.

Una abraçada!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Plom el Boring

Plom el Boring


Nombre de missatges : 13
Registration date : 18/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDv Maig 23, 2008 8:07 pm

Crom el teu filòsof preferit és també el personatge històric que més admires? O hi ha algú d'un altre àmbit que encara t'agrada més?
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit EmptyDv Maig 23, 2008 9:41 pm

Stoer escrigué:
Crom el teu filòsof preferit és també el personatge històric que més admires? O hi ha algú d'un altre àmbit que encara t'agrada més?

El personatge que més admiro de tots, però d'absolutament tots de tots els temps, és, no sé...

Ara mateix, el qui em surt de mencionar és Nietzsche. No serà el meu preferit com a filòsof, però sí com a personatge. Crec que té un carisma personal innegable. Ha comès excessos, però les seves virtuts són molt lloables. I si em preguntes, et diré que ni la seva filosofia ni la seva personalitat individual no són pas nazis, no gaire per no dir no gens; no m'ho semblen.

Però suposo que si m'ho pensés més temps diria un altre... No sé, noi. No és una qüestió en la qual jo hi pensi molt sovint...
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Contenido patrocinado





filòsof preferit Empty
MissatgeAssumpte: Re: filòsof preferit   filòsof preferit Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
filòsof preferit
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Crom el gran filosof

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrums de La Stoa  :: Filosofia, cultura i saber :: Filosofia-
Canviar a: