Fòrums de La Stoa
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Fòrums de La Stoa

Sigues benvingut als fòrums de La Stoa!! Participa i colabora en fòrums i enquestes. Per pietaaaat!!!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador.

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Barretinaire




Nombre de missatges : 5
Ubicació : aïllada però al centre de tot.
Registration date : 17/05/2008

Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. Empty
MissatgeAssumpte: Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador.   Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. EmptyDs Maig 17, 2008 6:15 pm

Idò aqui em teniu, a mi en Barretinaire presentant-me a moderador sempre i quan sigui acceptat per la majoria aqui present.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Lordet




Nombre de missatges : 1
Registration date : 17/05/2008

Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador.   Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. EmptyDs Maig 17, 2008 10:26 pm

jo també em presente com a moderador!

tot i que no sé si hi haurà gaire gent per a moderar Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador.   Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. EmptyDg Maig 18, 2008 6:01 pm

Lordet escrigué:
jo també em presente com a moderador!

tot i que no sé si hi haurà gaire gent per a moderar Rolling Eyes

Neutral Neutral

Ho sento, Lordet, però el període de precandidatura ja ha passat.

Concretament, s'ha tancat farà algunes hores, aquest matí.

Ara, en Barretina serà candidat únic.

Si t'haguessis apuntat quan encara erem a fòrums de Miarroba... Ho lamento.

Hauràs d'esperar a les pròximes eleccions, dintre de 8 mesos. O sinó... bé, tindré en compte la teva candidatura, però serà un cop acabades aquestes eleccions. Tingues paciència noi.

Ara per ara, en Barretina haurà de veure quant de suport té per part del poble stoer. Aviam...
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Cromelnord¡c
Admin



Nombre de missatges : 97
Registration date : 17/05/2008

Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador.   Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. EmptyDg Maig 18, 2008 6:03 pm

Per evitar més confusions com la de Lordet, bloquejo aquest fòrum.

Així doncs, en Barretina, com ja ha fet, s'ha presentat com a candidat. Com que és candidat únic, i com que mínim un ha de governar, i és l'únic que s'ha apuntat dins el període fixat, es sotmetrà a una valoració de carisma sense resultat vinculant.

Apa, salutacions!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://forums-de-la-stoa.forocatalan.com
Contenido patrocinado





Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador.   Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador. Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Renovació de Membresia i renovació de candidatura a moderador.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Fòrums de La Stoa  :: Categoria general (tots els temes) :: El teu primer fòrum-
Canviar a: